donderdag 20 november - Reisverslag uit Shanghai, China van shanghaisuper8 - WaarBenJij.nu donderdag 20 november - Reisverslag uit Shanghai, China van shanghaisuper8 - WaarBenJij.nu

donderdag 20 november

Door: webmaster

20 November 2008 | China, Shanghai

wekker ging weer om 7 uur vandaag, een primitief ontbijtje. Met hier en daar nog wat verdwaalde hagelslag , theezakjes, kaas en pindakaas uit nederland..
en om half 9 keurig in de taiji les , best lastig maar eentje onder ons was er heel goed in.. en wel onze enige echt BLEISWIJKER.!

daarna naar een museum en s'middags nog wat cultuurles (spraakles) op de campus..
en toen sporten met de chinese studenten. ...leuk we ontmoeten onze 'adoptie studenten' van zaterdag weer.
Het waren (sport) spellen waarin samenwerking een belangrijk item was. Je moest goed samenwerken anders had je weinig kans om te winnen. We waren gekoppeld aan een chinese student.
Het eerste spel ging als volgt: je ging naast elkaar staan en jou rechter been werd aan je medestudent's linker been vast gebonden , en toen moest je zo snel mogenlijk met dus 3 benen naar de overkant lopen/rennen. Verder hebben we ook tikkertje gedaan maar dan in een andere vorm als in nederland, een veel leukere tikkertje-
we spelen het wel met jullie als we weer thuis zijn.!!
Ook moestje samen een tennisrakketje vast houden met daarop een ping-pong balletje en zo samen zonder het pingpong balletje te verliezen naar de overkant lopen of als je goed was rennen!..En dit moest ook met een ballon tussen de heupen, deze moest daar blijven zitten dus niet vallen of kapot laten gaan..

Het was echt een leuke ervaring om te doen!

Vanavond weer gezellig uit eten, zowel een welkoms etentje als een afscheids-etentje. Monique gaat ons morgen verlaten en meneer Peter (zadkine) en meneer Peter (hogeschool) zijn vandaag aangekomen.
Het was lekker & luxe uit eten in de vip room.

tja en dat was het wel weer,
we gaan nu maar weer eens naar bed
het wordt tijd dat wij eens wat vroeger naar bed gaan ..;-)

Louwiesha and Yuhenna

• 20 November 2008 - 16:23

Helma:

Super8 wat een schitterende foto's. het was het wachten waard!
    veel plezier het komend weekend. dan is er al een week voorbij. gaat snel hé.

• 20 November 2008 - 19:28

Je Sussie! (Corina):

Je heb inderdaad wel een hip kostuum:P hoe is die daar verder??
    lukt alles nog:p kan je het al een beetje volgens??al die chineese tekens?
    je leert ze hier maar aan ons:P
    nou khoor nog wel een keertje wat van je
    -XxX-Corina

• 21 November 2008 - 07:23

Rachel Flik:

Hahahaha hier spuit 11: Lieve Moha nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Groetjes RaFli

Wat leuk om jullie te volgen; hele leuke foto's ik moest heel erg lachen van all foto, vooral dat alle vrouwen Jasper in de lucht houden :-)

• 21 November 2008 - 10:10

J "zus" Cathj:

Hey! Dit is eff me laatste berichtj, kga bijna de grens over naar Oostenrijk! Dinsdag ben ik weer online. haha die "sportspellen"heb ik ook wel eens moeten doen... dat is leuk! Alleen niet met een Chineesj:P Ga je van twknd nog leuke dingen doen?? Ik heb ook lekker vrij weekend, inclusief sneeuw geven ze op!! Tot v. week, veel succes met ze allen!

Liefs Cathj

• 21 November 2008 - 10:45

Fred:

Leuk om jullie berichten te lezen. We kijken al uit naar de volgende. Met foto,s!!!

• 21 November 2008 - 11:23

Monique V.d. Horst:

Wat leuk al die foto's en het verslag van Louwiesha en Yuhenna!
    Ik zie dat jullie het bijzonder naar de zin hebben. Ja het uniform staat jullie goed.
    Ik wens Monique een fijne terugreis.
    En ik wens Peter en Peter een fijn en prettig verblijf daar in Shanghai.
    En Peter P. heel veel succes met je presentatie.
    groetjes,
    Monique van der Horst

• 23 November 2008 - 16:12

F+r Kouwenhoven:

halo annemiek we hebben je site gevonden heel leuk we blijven je volgen
    veel seucses en plezier
    groetjes frans en ria